در مرحله اول به شرکتی جهت طراحی مبلمان اداری خود رجوع کنید که برای فضای اداری دفتر کار شما طراحی سه بعدی انجام میدهد و چیدمان محیط کار شما را با بالاترین راندمان ارزیابی و طراحی میکند. برای ضمانت محصول خود باید بدانید که طول دوره ضمانت بسیار مهم است. همچنین هر قسمت از مبلمان اداری لوکس باید دارای کارت گارانتی باشد. ضمنا برای خرید مبلمان اداری خود باید نیاز هر کارمند را در نظر بگیرید.
جهت انتخابی صحیح به اطلاعاتی جامع و البته دقیق نیاز دارید، مانند اینکه به یک فضای کاری بزرگتر احتیاج دارید، یا به یک صندلی اداری ارگونومیک با یک میز بزرگتر برای کار خود نیاز داشته باشید. این موارد جزئی باید به منظور جلوگیری از مسائل بعدی مورد توجه قرار گیرند. برای خریدی موفق بهتر است نظرات کارکنان خود را در خرید مبلمان ادرای دخیل نمایید. همچنین قفسههای فایل باید در یک شرکت وجود داشته باشند، زیرا آنها برای ذخیره اسناد و مدارک مرتبط با کار، بسیار پرکاربرد هستند.
سبک مبلمان اداری لوکس به طور کلی باید با نوع کسب و کار شما هماهنگ باشد و هر آنچه را که خرید میکنید باید با اندازههای موجود در شرکت شما تناسب کافی و لازم را داشته باشد، به طوری که بتوانید از وقوع اشتباهات مربوط به فضا و محدودیتهای مکانی، جلوگیری بعمل آورید.
تحقیق در مورد قیمتها به شما کمک شایانی میکند تا بدانید دقیقا چه میخواهید و چه نوع مبلمانی را باید خریداری کنید. مهمترین مسئله بودجه شما است و اینکه همه مبلمان اداری لوکس شما باید در یک محدوده قیمت خاص انتخاب شود و از لحاظ کیفیت و دوام دارای استانداردهای لازم باشد.
نکات انتخاب مبلمان اداری لوکس
1-اولیت اول راحتی است.
هرگز فراموش نکنید مبلمان اداری منتخب از دید شما همانند هرگونه اسباب و لوازم شرکت علاوه بر ظاهر زیبا مستم به راحتی نیز میباشد. طراحی ارگونامیک، مخصوصا در صندلی ها، می تواند از توسعه درد های مزمن جلوگیری کند. راحتی تنها مختص به بعد فیزیکی نیست و شامل بعد روانی نیز می شود. مطمئن شوید که میز خریداری شده دارای کشو های کافی باشد تا از بی نظمی در اداره پرهیز شود.
4-مطمئن شوید که همه چیز سر جای خود قرار دارد.
قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که میز یا صندلی مورد نظر شما برای بیشتر افراد با قابلیت های بدنی مختلف قابل استفاده باشد. زیرا شاید کارکنان شرکت شما عوض شوند ولی نمی توان هر سال مبلمان اداری را تعویض کرد. هنگام خرید دقت کنید که مبلمان قابلیت استفاده برای افراد بلند قد یا افراد چاق را داشته باشد.
2- به پارچه استفاده شده دقت کنید.
برای مکان های عمومی تر و قسمت هایی که بیشتر استفاده می شوند و در دسترس همه هستند، بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که بتوان سطح آنها را به راحتی تمیز کرد. مشاوران شرکت فضاگویا پیشنهاد میکنند از صندلی با روکش چرم برای کارکنان استفاده شود تا راحتی بیشتری ایجاد گردد، اما بهتر است برای مکان های عمومی تر از پارچه هایی با جنس وینیل استفاده شود زیرا تمیز کردن آن ساده تر است همچنین راحتی را برای عموم به ارمغان می آورد.
درباره این سایت