مدیریت محیط اداری  به منظور دکوراسیون  داخلی اتاق مرحله با اهمیتی در ایجاد فضای کاری خلاق و پر انرژی است. طراحی و دکوراسیون اداری مناسب محیط کاری  برای ارتقا عملکرد کارمندان و کارایی انان و همچنین کسب رضایت و جلب اعتماد بیشتر مشتریان بسیار ضروری است. 

مبلمان اداری لوکس و برنامه ریزی صحیح  برای استفاده از آنها، به دفتر کار و محیط کسب و کار شما جلوه  خاصی می بخشد. مبلمان اداری لوکس با طراحی متفکرانه شرکت شما ر را به فضای زنده و زیباتری تری برای پرسنلی  که باید هفته ای بیش از 44 ساعت را در آنجا بگذراند،مبدل می سازد . جنبه محیطی شغل شما برای مهمانان و مراجعین نشانگر گر برند سازمانی و محبوبیت کسب و کار  شما می باشد.

راهنمای خرید مبلمان اداری لوکس

در مرحله اول به شرکتی جهت طراحی مبلمان اداری خود رجوع کنید که برای فضای اداری دفتر کار شما طراحی سه بعدی انجام می‎دهد و چیدمان محیط کار شما را با بالاترین راندمان ارزیابی و طراحی می‎کند. برای ضمانت محصول خود باید بدانید که طول دوره ضمانت بسیار مهم است. همچنین هر قسمت از مبلمان اداری لوکس باید دارای کارت گارانتی باشد. ضمنا برای خرید مبلمان اداری خود باید نیاز هر کارمند را در نظر بگیرید.
جهت انتخابی صحیح به اطلاعاتی جامع و البته دقیق نیاز دارید، مانند اینکه به یک فضای کاری بزرگتر احتیاج دارید، یا به یک

صندلی اداری ارگونومیک با یک میز بزرگ‎تر برای کار خود نیاز داشته باشید. این موارد جزئی باید به منظور جلوگیری از مسائل بعدی مورد توجه قرار گیرند. برای خریدی موفق بهتر است نظرات کارکنان خود را در خرید مبلمان ادرای دخیل نمایید. همچنین قفسه‎های فایل باید در یک شرکت وجود داشته باشند، زیرا آنها برای ذخیره اسناد و مدارک مرتبط با کار، بسیار پرکاربرد هستند.

سبک مبلمان اداری لوکس به طور کلی باید با نوع کسب و کار شما هماهنگ باشد و هر آنچه را که خرید می‎کنید باید با اندازه‎های موجود در شرکت شما تناسب کافی و لازم را داشته باشد، به طوری که بتوانید از وقوع اشتباهات مربوط به فضا و محدودیت‎های مکانی، جلوگیری بعمل آورید.
تحقیق در مورد قیمت‎ها به شما کمک شایانی می‎کند تا بدانید دقیقا چه می‎خواهید و چه نوع مبلمانی را باید خریداری کنید. مهم‎ترین مسئله بودجه شما است و اینکه همه مبلمان اداری لوکس شما باید در یک محدوده قیمت خاص انتخاب شود و از لحاظ کیفیت و دوام دارای استانداردهای لازم باشد.
نکات انتخاب مبلمان اداری لوکس 
1-اولیت اول راحتی است.

هرگز فراموش نکنید مبلمان اداری منتخب از دید شما  همانند هرگونه اسباب و لوازم شرکت علاوه بر ظاهر زیبا مستم به راحتی نیز میباشد. طراحی ارگونامیک، مخصوصا در صندلی ها، می تواند از توسعه درد های مزمن جلوگیری کند. راحتی تنها مختص به بعد فیزیکی نیست و شامل بعد روانی نیز می شود. مطمئن شوید که میز خریداری شده دارای کشو های کافی باشد تا از بی نظمی در اداره پرهیز شود.
4-مطمئن شوید که همه چیز سر جای خود قرار دارد.

قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که میز یا صندلی مورد نظر شما برای بیشتر افراد با قابلیت های بدنی مختلف قابل استفاده باشد. زیرا شاید کارکنان شرکت شما عوض شوند ولی نمی توان هر سال مبلمان اداری را تعویض کرد. هنگام خرید دقت کنید که مبلمان قابلیت استفاده برای افراد بلند قد یا افراد چاق را داشته باشد.
2- به پارچه استفاده شده دقت کنید.

 برای مکان های عمومی تر و قسمت هایی که بیشتر استفاده می شوند و در دسترس همه هستند، بهتر است مبلمانی انتخاب کنید که بتوان سطح آنها را به راحتی تمیز کرد. مشاوران شرکت فضاگویا پیشنهاد میکنند از صندلی با روکش چرم برای کارکنان استفاده شود تا راحتی بیشتری ایجاد گردد، اما بهتر است برای مکان های عمومی تر از پارچه هایی با جنس وینیل استفاده شود زیرا تمیز کردن آن ساده تر است همچنین راحتی را برای عموم به ارمغان می آورد.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها